We almost had it all

I måndags var jag med Linda och vi gick upp till bersjön och solade i den lilla sol vi fick och när det började bli kallt gick vi till nisses och åt där:)

Igår åkte jag först in till stan med Malin och Ebba och köpte avslutningspresenter till världens bästa präst Tomas som ska flytta låångt härifrån. Det var väldigt svårt att hitta något men det blev jätte fina presenter efter ett långt letande:) Jag och Malin kom hem till mej typ vid 4 så åt vi eftersom ingen av oss hade ätit innan (Y) Bra där! Vi sju åkte vi till Tomas avstutningfest med grillning och massa anda människor:) Strax efter 10 gick jag och Malin hem och var väll hemma runt halv elva och då var jag helt slut och typ dog i min säng:P
Leea fyllde år igår oxå så GRATTIS till henne!!♥


Idag har jag gjort absolut ingenting alls förutom målat naglarna och badat fotbad:P
Leea kom hem från Kina nyss oxå och så var hon så söt och hade köpt lite saker till mig^^
Jordgubbs penna
Ett halsband med klocka
Mobilsmycke
Bodyshop lepsyl

Sen fick jag ett sudd som ser ut som en tårta och en jätte fin tröja:D Hon är för söt hon!♥

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0