You know I've got everybody fooled

Förlåt att jag inte har bloggat emn jag har inte haft tid eller ork...
Jag hade en jätte bra midsommar som vi inte ska gå in på idag;)
I lördags gjorde jag absolut ingenting alls, så sjukt skönt^^
Idag jobbade jag först från 8 till 3 sen åkte jag hem och stressade iväg till ullevi för att kolla på match:P GAIS vann med 2-0 mot Malmö FF:D

oooch jag har brännt mig som in i helvette på mina axlar.... dom är knallröda!!:( buhu:(

Asså jag måste nog vara den mest osmidiga människa i världen...
Igår när så skulle jag skära melon
Mamma: Akta så du inte skär dig nu...
Jag: Jag men herregud jag är väll inte sämst..
Två sekunder senare..
Jag: AAAJ MAMMA JAG SKAR MIG!!
Mamma: Var?
Jag: I handflatan:'(
Mamma: Hur sjutton lyckas du skära dig i handflatan?
Jag: Jag vet inte:(
Mamma: -.-'

Inte nog med det så lyckades jag skära två hack i ett kors!! Det gör svinigt ont...

Och jag måste berätta en asgrym sak!! Jag målade naglarna på tre minuter två lager!! Det är fan rekord!:D

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0