5/3 & 6/3

Förlåt att jag inte har bloggat men jag har inte pallat eller hunnit:P

Började min lördag med att rida vilket gick jätte bra:D Sen skyndade jag mej hem och gjorde mej iordning och sen åkte på släktkalas hos min kusin Elin som fyllde 18;) Senare på kvällen åkte jag och jobbade och sen hem till Elin igen och sov sedan där med Amanda;)

Idag när vi vaknade åt vi frukost sen satt vi ute i solen med filtar ich drack varm chocklad med Elin, Tobbe och Linn:) Mycket mysigt;) Gick väll hem någon gång vid tre sen städade jag mitt rum och sen jobbade jag:P
Nu ska jag ta en dusch och sen måla naglarna;)

Take care<3


Kommentarer
Postat av: Linn

MEN CAMILLAAAA :D svara då!

Kan du snälla INTE länka till min blogg med mitt efternamn? Jag vill inte att man ska kunna googla på mitt namn och så kommer min fula blogg upp, som sagt!

pöss på dig <3

2011-03-11 @ 13:29:19
URL: http://linntheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0