Det finns dom man saknar

Sov hos min fina vänn Elin igår:D Hon är grymt bra♥ Vi kollade på film och bara myste och hade det bra vi kollade på sjukaste natthumorfilmen x) Torkel i knipa. Asså hels serriöst vilken sjuk människa som måste ha gjort den x) Idag har vi oxå bara kollat på film och myst^^ Sånna dagar behöver man oftare:P Kom hem från Elin typ vid halv fyra idag och då åkte jag upp till stallet och red:) Jag red ut med Linda och hennes syster och min polle var lite dum och busig idag:P Men det gick bra ändå;)
Nu har jag precis skrivit klart min novell och skickat in den så jag tänte kolla på film^^

Take care<3

Kommentarer
Postat av: Linn

Camillaaaaaa? :D Kan du snälla INTE länka till min blogg med mitt efternamn? Vill inte att man ska googla mitt namn, typ om nån arbetsgivare gör det, och så kommer min fula blogg upp som resultat :P <3

2011-03-04 @ 16:18:56
URL: http://linntheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0