Happy Birthday?

Jaa jag har haft en jätte bra fösdelsedag;D

Började dagen med att mamma pappa och Linus kom in och sjöng för mej och gav mej presenter:D Jag fick en gitarr, ett presentkort på hela nordstan och en locktång:D Linus fick en ring, kosshörlurar och biljetter till the wall konserten;) Sen bar det av till praktiken och där sjöng dom oxå för mej och jag fick ett paket av dom oxå med After Eight^^ Mums! Dom tyckte det var konstigt att jag inte skulle få någon tårta men jag fick faktiskt något bättre än tårta!!:D Hallonpaj!!:D Så det har jag precis ätit med Linus, mamma, pappa och några till;)
Sen är jag fan skadad hela tiden!!! För två veckor sen var det axeln som jag inte kunde röra! Förra veckan var det handleden som jag inte heller kunde röra och nu kan jag inte röra tummen och en liten bit till av handen... Jag kunde knapps gräppa min nagellackspensel!! Jag blir så jävla trött på mej själv! Jag vet ju inte var jag gör heller!!!!

Men jag har i alla fall haft en jätte bra föselsedag!;D


After Eight;)




Min gitarr som inte har kommit än;)

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0