This was exactly what i needed

Fy fan va kul jag hade i skolan idag asså x) Jag vet inte riktigt hur länge jag och Elin satt och asgarva men jävligt länge var det;D Vi är bara för bra;D Haha.

Fick en migrän atack igår och har haft huvudvärk sen dess så det är rätt segt. Men man kan inte sluta leva för det;) Efter skolan idag åkte jag upp till stallet och tog hand om min häst som var så J**** jobbig. Sånna här dagar får mej att sakna min gamla polle mer än vanligt:( Min fina Ragazzo♥

Är ledig imon och vet inte riktigt vad jag ska hitta på:P men jag är väldigt sugen på att köpa skor:D Massvis med skor:D Tihi^^

Take care<3



Kommentarer
Postat av: Fia

Fin häst:)

2011-03-14 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0