Troubles will come, And they will pass

Denna dagen började kl 6 med att fodra hästarna och sen hem, sova en timma till och sen upp till stallet igen och ta ut hästarna. När jag kom hem igen la jag mej i min säng och halvsov tills mamma tvingade mej att hjälpa till att städa ur och rensa hela hästrummet.... Det tog ett tag. Jag hade till och med kvar massa saker som jag hade till min ponny för fyra år sen x) rätt mycket minnen kom tillbaka:P Känndes rätt skönt att slänga massa onödig skit en stor container;P Men lite ponnysaker fick vara kvar(a) 
På eftermiddagen tog jag in alla hästarna igen och nu har jag precis käkat middag med mamma och pappa och jag tror jag förlängde mitt liv med minst ett halvår efter det skrattanfallet. Jag tror jag har världens mest korkade pappa;)

Idag har jag verkligen varit skit trött! Jag behöver egentligen den timman som försvinner men vad ska man göra?;)

Take care<3


Kommentarer
Postat av: Lumpe

Vi saknar dig här Camilla! Hör av dig!<3

2011-03-27 @ 20:39:14
Postat av: Camilla

Saknar dej oxå och du vet varför?<3

2011-03-27 @ 22:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0