What makes you different makes you beautiful

Sry att jag inte har bloggat:/ Börjar bli jävligt dålig på det;/

Jag har varit sjuk sen i måndags så jag har knapps varit i skolan denna veckan. Bara på torsdag och idag och så gjorde jag ett prov på onsdagen i skretess för att få gå ut på praktik. Sen gjorde jag matte prov igår och nästa vecka har jag två prov... Kan någon skjuta mej...
Jag har faktiskt inte gjort så mkt denna veckan förutom hoppats på att bli frisk. Och idag ska jag göra detsamma för jag är inte riktigt frisk än och när jag är sjuk hinner jag inte bli friskt innan jag tycker att jag borde vara frisk:P Haha

Nu blir det thaimat med mamma:)

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0