Skolan ger migrän...

Haft migrän hela dagen i dag.... När jag hade sovit ett tag orkade jag inte med det mera så jag tog lite tabletter och hjälpte till att förbereda för Linus student imorgon:D Hela min familj har sprungit runt som yra hönor idag x) Men vi har fått mycket gjort;) Eftersom mina föräldrar har varit i grekland en vecka nu och kom hem igår så fick vi fixa ALLT idag så vi har haft rätt så mycket att göra. Mamma tyckte nog det ändå var ganska skönt att jag var hemma idag:) Jag har oxå bestämmt mej för vad jag ska ha på mig imon men jag vet inte riktigt hur jag ska sminka mej eller ha håret så det får vi se;) Kommer väll upp en och en annan bild sen;)

Mamma och pappa köpte en klocka till mej i grekland så vi kommer matcha as bra nu x)


Inte alls blek om man jämför x)

Nu ska jag fixa naglarna inför imon;)

Take care<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0