As I lose myself here right before your eyes

Varit hos veterinären idag med Prinsen. Han fick av sitt gips och dom skar lite i hoven och sen satte på nytt gips. Jag tycker så synd om honom:( Usch.. Min fina Prins Fabian!♥ 
När jag kom hem la jag mig i min säng och deppade tills jag fick damp och gick ut på en långpromenad i regnet och fick lite prat sällskap av Kajsa en lite snabbis:) Taffade David också på vägen:)
Sen la jag mig i sängen igen och somnade i två timmar och sen åkte upp till stallet och gick ut på en fem minuters runda med min polle och mockade för andra gången. 

Nu väntar jag på att min lååångsamma bror ska laga mat till mig och sen ska jag lägga mig i min säng och inte göra ett piss... Fast jag funderar på att ta ett kok varmt bad och passa på att dränka mig;) Tror nog mest på den idén;)

Take care<3

Ron Pope – Fireflies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0