En känsla utan ord

Åååh vilka sugiga dagar!!!

I tisdags när jag skulle gå och lägga mig kryper en jätte spindel in under min säng och vi hittar den inte så jag vägrar sova i mitt rum så jag lägger mig i källaren... Tror ni jag kan sova ändå? nääää.... Kl 4 går jag upp och lägger mig i mitt rum ändå och sket i den jävla spindeln men somnar inte förens kl 5. så med en och en halv timmars sömn tog jag mig egenom onsdagen. Det känndes som jag inte fanns, Jag kände mig inte närvarande på något sätt, som om jag gick runt i en bubbla. Jag ansträngde mig hela dagen för att inte vara sur och tråkig.. x)  Sen på onsdagen möblerade jag om mitt rum och letade i varenda liten vrå för att hitta den jävla spindeln men den har nog rymt in i mina väggar eller nått för den är borta.. 
Jag orkar inte ens ta den här dagen bara att jag gick i skolan till 20 över fyra och fick springa till bussen för tågen var sent.... Nu är jag jätte trött...

Imon kommer Kajsa och Eli till mig på morgonen och vi ska filma engelskan:)

Take care<3

Bjuder på en bild på Prinsen♥ Min solstråle i regnet!

Kommentarer
Postat av: Lumpe

Jag kan komma och döda spindeln:D<3

2011-10-06 @ 20:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0