Heeeeeej

Min helg kommer här då:)
Har haft huset för mig själv hela helgen:) I fredags sov min älskade jessi hos mig och vi kollade på film och bara hade det mysigt:) Saknat den tjejen♥

Sen på lördag när jessi åkt hem åkte jag upp till min halta häst och tog hand om honom... Jag vill riiiidaaa!!!
Sen skynda sig hem och städa hela huset vilket inte gick så fort jag hade hoppts på... vid tre kom Ellen och vi handlade mat för vi skulle ha tjejmiddag med disney tema:) Vid 4 kom elin och då började vi göra oss iordning och sen vid halv 6 kom alla. Jag var törnrosa och sen hade vi pinocchio, kocken i ratatouille, Mr smee, askungen, snövit och sen hade vi två losers som inte klädda ut sig.. 
Efter tjej middagen skulle jag med kajsa, anna och amanda till mölnlycke men när bussen inte gick så sent gick jag hem och la mig isället. 

Idag har jag bara varit i stallet och skrittat pollen och snart ska jag gå och träffa elin en sabbis:)

Take care<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0