I watch the rain fall clean from the heavens

Väldigt go helg har jag haft!
I fredags jobbade jag först sen var jag på tjej middag hos fina Ebba som fyller år idag, Grattis till henne!♥ Underbara människa!

Sen kom Linus, Björn, Nisse och Michan och hämtade mig och sen var jag med dom en stund och bara för jag var så himla hes fick jag höra att jag låter som en 80 årig pundare, jätte kul verkligen.... 

I lördags städade jag mitt rum och var jag uppe hos hästen och tog hand om honom och sen kom Ellenen hem till mig och så följde hon med mig och jobbade! Mycket roligare att jobba med roligt sällskap! Sen var vi bara hemma och hade det mysigt och kollade på film och tjockade oss med godis:) 
På söndagen när Ellen hade åkt hem gjorde jag ingenting tills jag skulle jobba:)

Idag var jag först hos hästen och sen träffade jag Malin och åt Lunch med henne på Grafitti, jätte gott! Sen gick vi till IKEA och hon kollade på säng och köpte leksaker till sina hundar och jag köpte mina älskade vanilj ljus^^ 
Sen åkte jag upp till hästen igen och nu har jag käkat och ska snart kolla film och dricka te:)
Take care<3

Det är ju Halloween idag med;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0