If there's a key to your heart no one has found it yet

Skit dag! Idag var en sån dag då jag bara ville ligga kvar i sängen och bara höra regnet inte vara i det! Bläää...
Skolan rullade på helt okej men med resovisning som sög... Idrotten var också tråkigt för jag satt bara och kollade på när alla fick ha kul och spela fotboll:( 

Efter skolan gick jag hem till Ellen och hälsade på i hennes lägenhet där hon bor nu på skoldagarna. Jätte fint och mysigt:)
Sen när jag skulle gå till bussen kände jag mig lite lost men jag hittade tillslut:P

När jag kom hem drack jag te och sen gick jag till Elin och jag fick äran att åka med henne ner till tåget och sen gå upp igen när hon hade åkt:P Men det var skönt att komma ut:)

Sen kollade jag på idol med pappsen och nu sitter jag i min säng och kollar på the big bang theory^^

Take care<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0