So much stronger than I was before 'Cause I'm a champion

I fredags blev det inte så mycket idol i alla fall:P Vi kollade på bortspolad, kogänget och lejonkungen istället^^ 
Igår åkte jag mamma och Linus till svensk ridsport för dom hade jätte mycket rea och köpte ett fleece täcke, ett par nya tyglar och två grimskast eftersom dom har en förmåga att flrsvinna:P 
Sen åkte jag upp till stallet med och Anna och kajsa kom dit och red på min fina polle och hjälpte mig med alla grejer i stallet:) Kajsa var livrädd när hon skulle rida:P 
När vi hade varit i stallet så åkte jag hem och stadade mitt rum och sen kom Anna hem till mig och vi hade the big bang theory maraton sen sov hon här:) 

Idag har jag pluggat hela dagen och min hjärna håller på att koka över för tillfället... bläääää.....

Nu blir det mer plugg..

Take care<3

Min fina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0