Call me a thief because i'm gonna steal your heart

Jag är så död....Och jag mår verkligen inte bra... 

Men att jag har köpt nya skor och leggins idag får mig att må mycket bättre men sen när jag tänker på att det är vårskor och jag inte kan använda dom än så mår jag lika dåligt igen...;) Jag har också köpt en ny ridväst, en hals till min polles täcke så han inte fryser, ett schabrak och ett dressyr spö:) Jag var och shoppade med mamma och vi tog en fika på expessohouse och jag mådde så jävla illa efter det... bläääääää. 

Nu ska jag snart käka ((om det går) sen ska jag åka och jobba. Wiiie!!

Bilder kommer antagligen imon på grejerna jag köpt:)

Take care<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0