Febern smyger upp på mig...

Håller på att bli sjuk igen men vi får hoppas att febern inte hittar mig!

I fredags var jag ju på horse show som sagt och det var jätte kul men jag var jätte trött när jag kom hem;) Jag köpte ett träns, ett schabrak, blingbling panrem, en mössa (till mig inte hästen), KL strumpor, ett skrittäcke i ull och en jätte fin namntavla till den lille prinsen:D 
Sen undrar ni säkert vem jag har gått och blivit kär i, jag vet i alla fall en som gör det men jag nämner inga namn Ellen;) Jag är kär i Roberto Cristofoletti, och för er som inte har en blekaste vem han är så är han en hoppryttare:) Red i militäruniform och körde fullfart! As grym! 

Igår var jag med Linda och ebba och vi fikade och spelade spel. Bland annat ägde jag dom på poker!;) Och jag har saknat Linda som bara den! Tycker hon kan flytta hem igen från bryssel! 
Sen på kvällen bowlade jag med Linus Nisse och Ludde:) Jag kom sist som vanligt.... Men jag var faktiskt ovanligt dålig igår... Menmen! Sen kollad  e jag Linus och Nisse på film:)

Idag har jag bara varit i stallet och sen har jag städat och sen har jag precis övningskört och jag är skit grym!! Hehe eller kanske inte;)

Nu ska jag måla naglarna vilket jag inte gjort på as länge och det är inte lik mig alls!

Take care<3



Min fina!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0