Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej:D

Okej nu har jag en ny brilliant plan!

Jag ska gifta mig med en fotbollsspelare! Tänk att få resa runt i världen och medans han spelar kan jag gå och shoppa! Tänk att få shoppa worldwide:D Hade inte haft något emot det! Och om jag inte orkar resa någon gång (Som om det skulle hända) Så kan jag stanna hemma med våra ungar (Jesper och ophelia eller Jasper och valentine för att det ska vara lätt att säga på engelska har inte bestämt mig än;)). Fast jag tycker ju det är kul med fotboll så jag tittar nog gärna på när han spelar iofs (vem han nu är). Fast jag vill nog iof fortfanande bli känd sångare men man måste ju ha en backup plan right?;) hehe mina planer är rätt rimliga eller hur...;)

Näää nu ska jag dricka te i sömnen och hoppas på att jag är frisk och får tillbaka min röst imon!

Take care<3



I miss my long hair... :(

Och btw min fina kusin Elin fyller år imon så våga inte att glöma gratta henne!!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Eller en hockey spelare?:D

2012-02-29 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0