Her words are swiming through his ears again

Idag vill jag inte leva..... Okej jo det vill jag men jag är såååå död!! imon har vi naturkunskaps prov och jag kan ingenting!!! på fredag har vi matte prov och jag kan ingenting!!!! Det går bra nu! Och jag är bara så jävla trött hela tiden!!!!!

Men nog med deppandet! Idag efter skolan åkte jag upp till min polle och tog hand om honom och pussade massa på honom och sen skyndade jag mig hem för att hinna ner till sportlife och boxas med Eli och jag måste säga att vi var gryma!!! Sen körde jag lite på crosstrainern tills jag var helt död och nu sitter jag här och försöker banka in lite naturkunskap i skallen men det går inte!!!!!!!

Jag tror jag ger upp och hoppas på tur imon!

Take care<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0