Jag är förjävla smidig!

Igår när jag skulle springa in till mitt rum och svara i min telefon så får jag inte ner handtagen på dörrfan så jag fortsätter springa in i dörren och börjar blöda näsblod och idag är jag jätte öm i näsan och pannan.... Det är nog bara jag som är så smidig...

Igår hade jag i alla fall väldigt kul efter jobbet när jag var med Linus, Björn och Therese. Och bra jobbat Dead by april!

Idag har jag varit i stallet och ridit på min fina Prins! I sitt nya schabrak men det var det ju såklart ingen som såg för han har ju täcke på sig....;) 

Nu sitter jag och pluggar och dricker te och ska om ett tag åka och jobba idag igen... Men pengar rullar in som det ska;)

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0