Jag kan inte alltid göra rätt och göra det som förväntas av mig, så fungerar inte jag

R.I.P underbara

Idag har jag varit trött arg och ledsen på samma gång.. Men som tur är har jag ortoligt fina vänner som gör mina dagar så mycket lättare!
Idag slutatde jag kl 11 och så gick jag ellen, elin, elin och eli (totalförvirrande eller hur) med hem till elin och fikade jätte mycket! Sen efter ett tag bar det av tillbaka till skolan för att gå på I-vals information. Jag har bestämmt mig för engenska C och altermativ medicin. Sen ville jag gå kör också men dom har tagit bort den kursen i år så jag gick och klaga lite hos rektorn när körlärarna och syv sa att som tyckte att jag skulle göra det. Så jag kanske kommer får gå i kör i alla fall!! Håll alla era tummar för mig att jag ska få det!!

När jag precis kommit hem från skolan så kommer min familj hem samtidigt som har varit på begravning och alla är helt slut så det blev pizza till mat idag, sen pallrade jag mig upp till stallet till min fina polle.

Nu blir film och sen sooooova

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0