Our roads will split when your path leads to heaven and mine to hell

Jag älskar min häst, jag älskar min häst, jag älskar min häst och jag älskar att vara i stallet... igår gjorde jag inte det... Det pissregnade och jag var genomblöt och jag ville bara krypa ner under mitt täcke! Sen är han ju bara sjuk hela tiden så jag blir helt tokig!!! Jag vill rida inte gå runt och runt i en paddock! 

Idag har det varit full fart! Först praktiken och lekte med barnen sen åkte jag och klippte mig och nu är det kort! Se bar det vidare hem och lagade mat och sen åka och jobba och nu är jag helt död... Men jag lär vara mer död imon när jag har varit på horse show en hel dag med mamma! Men jag klagar inte!:D

Här har ni bilder på håret;)¨

Före                                                     Efter:



Det känns jätte kort:(

Nu ska jag och Molly sova:*

Take care<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0