When your shadow crosses mine, I'm gonna make it disappear

Tänkte jag skulle ta fredagen och lördagen;)

I fredags hade vi en asmysig dag i skolan. På engelskan hade vi en debatt och det var jätte roligt vi satt och skrek på varandra, på en lektion fikade vi och dansade som bara den! Vi var grymma men dom som gick förbi och såg oss trodde nog va var dumma i huvudet, haha. Efter skolan gick jag och Ellen till kungmässan en snabbis och sen åkte jag hem och städade mitt rum och tränade och badade och målade naglarna och bara tog hand om mig själv och invigde lovet och sen stendog jag. Fick även en ros av Eli i skolan:D För eftersom det är alla hjärtans dag på tisdag så kunde man köpa en ros till någon så delas som ut sen. Jag köpte en till henne också, vi är så söta mot varandra;D♥

Idag började jag dagen tidigt med att åka till frölunda torg med min bror och björn(Som var bakfull och grinig). Det var min dag idag och jag hade en som bar mina påsar och en som betalade, helt okej shopping;) Sen åkte vi till allum och shoppade lite till där;) 

Detta blev det:


Midje kjol från vila


Tröja från New Yorker


Pånbok från Åhlens


Tröja från gina som jag just nu sitter och myser i med te och film och Linus och björn som sällskap:)

Goa dagar helt enkelt;)

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0