A friend is someone who knows the song in your heart, and can sing it back to you when you have forgotten the words



Heeeeej! 

Jag har inte bloggat på ett par dagar och det betyder inte mer än att jag inte har orkat;)
Ellen sov hos mig inatt! Mysigt, hon är helt knäpp! Vi kom på att jag har nog en framtid som psykolog! Okej kanske inte... jag hade nog bara förstört människorna ännu mer...! Vi kollade på gossip igår som ÄNTLIGEN har börjat igen!! Det var på tiden! Fast det var inte jätte bra om jag ska vara ärlig, hoppas det skärper till sig!
Idag var jag i skolan i två timmar bara på en föreläsning, den var bra men inte tillräckligt för att jag skulle hålla mig vaken i två timmar...

När jag kom hem åkte jag upp till stallet och red på min dumma häst som gick omkull igår så det blev bara lite trav. Men han var i alla fall söt min lilla prins!

Just nu sitter jag i mitt rum och hickar i väntan på att få lite mat;)
Take care<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0