Fired at the ones who run

Igår var inte min dag!! Hela dagen var piss och jag ville bara dö!

Denna dagen har varit bättre hittills. Gick upp åtta för att vara i stallet kl 9 och rida min knäppa häst. Ibland är han snäll som ett lam och ibland än han galen... Han är go min häst i alla fall♥ När jag kom hem åkte jag och mamma till kungsmässan för att hämta ut min telefon som har varit på lagning men dom har inte gjort något med den så det är fortfarande kass... Men jag har ändå saknat den värdelösa skiten! Nu ligger jag i min säng och kollar på film och funderar på varför fan jag fick upp så tidigt i morse.... Ska åka och jobba om ett tag och sen blir det att träffa michan:D

Take care<3




Hihi tycker dom är lite roliga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0