Flickan, hon springer för livet

Igår hade jag en riktig mysdag! 
På dagen var jag på lejonkungen 3D med Ellen, Elin och Eli. Den är så bra!! Och ni är så fina mina vänner♥ Sen när jag kom hem hann jag knappt andas innan jag skulle på släktkalas för två av mina kusiner. Amanda fyller 17 idag och mattias fyller 22 imorgon. Grattis till dom båda!♥
Efter släktkalasen åkte jag och bowla med linus björn och tompa och snyggingen banan bredvid;) Och på något konstigt sätt lyckas jag alltid vara sämst? Jag som var bäst ju, eller? I alla fall när vi hade bowlat så kom någon på den brillianta iden att åka pulka! (Jag får väll ta credit för den iden) Och idag har jag jätte ont i ena min skinka för jag gjorde väll något konstigt igår när jag åkte. Fast vi hade bara en pulka så jag åkte solstolsdyna och det gick fort! Fast det var nog roligare att åka pulka, i alla fall såg det ut så när björn och linus kom i fullfart.

Idag har jag varit depremerad, varit i stallet, varit glad sen depremerad sen träffat linn och nu är jag glad igen! Fast det är lite depremerande att jag inte är det minsta trött och inte kommer somna så alla kommer bli depremerade imon när jag är trött och grinig i skolan...

God natt!

Hästar är vackra djur!...


Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0