I am brave, just not brave enough

Första dagen i skolan och jag ligger hemma i mysiga och gosiga säng sjuk och har förjävla tråkigt....
Man kan ju inte göra något annat än att kolla på film typ och jag vet inte vad jag ska kolla på så jag sitter typ bara här och ser dum ut. Och jag börjar tröttna lite på det;) Jag får la äga mig själv på james bond på playstation, jag är så grym på det!

Jag känner att det är lite för lite drama i mitt liv just nu det händer ingenting! My life is boring... Men jag ska väll inte klaga;) Jag kanske ska skapa mig lite drama hehe;)

Nä nu ska jag fortsätta att sitta här och se dum ut!

Take care<3

Mums!



Everyone else can see it
Everyone else but you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0