I fought my way back from the dead

This is a relly sucky day so far...
I skolan idag fick jag en gosig migrän attack så jag såg ingenting.... Jag jag skulle gå till tåget (ensam för vi hade inte slutat än) så gick jag in en stolpe som jag inte såg, sen passade jag även på att gå in i tågdörren och inte nog med det var jag nära att sätta mig på någon. Jag kan tänka mig att det hade varit kul att se men det var inte kul då... men man får väll vara lite underhållning för alla andra;)
När jag kom hem la jag mig i sängen och sov i typ två timmar och nu är jag helt död! Men det är bara och bita ihop för min fina mamma fyller år idag och vi ska ha släktkalas och då måste det städas. Så nu är det dags att pallra mig upp ur min otroligt varma goa säng och sätta igång.

Take care<3

Btw imon ska jag gå på lejonkungen 3D med mina fina tjejer:D



Så här känner jagmig idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0