I'm gonna punch you in the face

Vaknade denna vackra dag med migrän... (IGEN!!!!) Jag orkar inte med mig själv mer...

Efter sovit och sovit och sovit så fick jag damp och rev ut hela min garderob och rensade skiten. Nu har jag rätt mycket kläder att ge till välgörenhet! Känner mig riktigt snäll faktiskt! Och det är inte ofta jag är snäll, tro mig;)
Sen ville jag känna mig lite duktig också så jag satte mig och pluggade matte och jag pluggade hur länge som helst men kom ingenstans för jag fattar ingenting!! Och efter lite hjälp från linus och några dumföklaringar så sket jag i att känna mig duktig.. men tanken var god! Så jag gick hem till Linn istället och vi dracka te och bara snacka skit ett tag tills hon skulle plugga (Jag med egentligen). Precis när jag kom hem så ringer mamma och säger att vi ska åka och övningsköra och efter som det var första gången (Ja vet jag suger) så trodde jag att jag skulle dö med jag var gryyyym!!! Just saying!;)

Men nu ska jag sova (kolla film och dricka te) god natt

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0