I've never had the words to say, but now I'm asking you to stay

Heeeeeeeeej!

Linn sov hos mig i förrigår:) Mysigt men jävla morgonmänniska! Hon drog upp rullgardinen och tända så många lampor hon kunde hitta och satte sig och hoppade i min säng! Haha du är jobbig gumman!
Igår efter linn hade åkt så la jag mig i min säng och var död tills jag var tvungen att åka upp till stallet och det var piss jobbigt för jag har gått och blibit sjuk igen... Men vad hade jag förväntat mig. Jag har ju trots allt varit helt frisk ett tag nu och jag febern älskar mig och vi går alltid hand i hand. En förjävla hosta är här och hälsar på också... blääääääää!!

Jag har i alla fall tagit mig krafter att städa mitt rum och det är jätte fint nu:) 
Och jag har fått mitt tillstånd att övningsköra:D Bra camilla du fyller 18 om mindre en tre månader och nu börjar du övningsköra! Yes!!

Take care<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0