Camilla dagen 7/3

Ja men grattis på namnsdagen till mig själv! Eftersom den enda som någonsin kommer ihåg min namnsdag är farmor så får jag väll gratta mig själv;) Men när jag sa det till mamma så köpte hon solo mode till mig som "Överaskning". Och jag blir bara depremerad när jag läser mode tidningar för jag vill ha ALLT i den!!!!! Alla fina nya vårkläder och vårsminket i pastellfärger! Jag vill shoppa nununu!! 

Idag är en dag då ni verkligen inte vill veta vad jag har gjort för ingen bryr sig.. Iofs förstår inte jag att jag har så pass många läsare som jag har för mitt liv är så ointressant! Men men ni kanske vill ha något att skratta åt, feel free to do that;) 

Nu ska jag fira mina namnsdag med kladdkaka. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0