Idag mår man...

Igår hade jag en riktigt go dag! 

Började med en gofika i stan med fina Eli och lite shopping på det också:) Köpte en jätte fin sjalmed brittiska flaggan och ett jätte fin halsband som jag hann ha på mig i tio sekunder innan det gick sönder...
Sen gick vi och mötte Olivia och Natha och så kollade vi på IFK träningsmatch (Fråga mig inte hur fan jag hamnade där...) Fast jag och eli hann bara se första halvlek och ett mål av tobias hysen för jag var tvungen att åka hem och rida min lilla polle som var helt knäpp igår.. Men vad ska man förvänta sig är han vilar;) 

När jag kom hem från stallet var det bara att skynda sig att göra sig iordning och gå på släktkalas för min kusin Elin och sen bar det vidare på fest. Min fina jessica har fyllt nitton och hennes kompis har fyllt 20 så dom hade fest tillsammans;) Träffade massa goa människor och jag hade en riktigt bra kväll igår! Synd att man inte mår lika bra idag bara... Och min röst som nstan redan var borta innan kvällen mår inte bra idag.. Men vafan:D Och sen ikväll blir det jobb! Yay!!

Take care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0