This time will i hold the knife

Fyyyyy faaan va trött jag är!!! Vaknade tre idag...
Började praktiken 7.30 igår och den var min sista dag och mycket sorgligt, kommer sakna dom små barnen!

När jag kom hem igen så tog jag ett gött bad och städade hela mitt rum och sen kom Elin i min klass hem till mig och vi käkade och tog en promenad med Molle och Mingo och sen kollade vi på film och tjockade oss som fan med chips och kladdkaka:D Sen åkte vi till kungsbacka och kollade på fotbollsnattan som Eli och Olivia hade anordnat duktiga som dom är och det blev grymt lyckat och det var dom verkligen värda! Jag och Elin fick uppgiften som DJ men sen lämnade hon mig och jag kom inte hem förens kvart över 6 så idag är jag svinigt trött!! Men det var riktigt kul! 

Ikväll blir det jobb!

Take care<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0