Eeeh hej?

Nemen hade jag en blogg? det hade jag glömt bort hehe. 
Eli frågade mig härom dagen varför jag inte bloggade längre och då började jag fundera på om jag kanke skulle börja igen men det är antagligen bara för att jag är sjuk och har tråkigt och är allmänt förvirrad. När jag blir frisk igen och får komma tillbaka till skolan blir jag av med mitt liv och kommer inse att jag orkar inte blogga. Men så länge jag är sjuk kan ni ju läsa om hur roligt jag har när jag inte ens orkar resa mig upp ur sängen för att dricka vatten... Tack så mycket david som smittade mig! Sen är min kära bror sjuk också och vi tycker om varandra så obeskrivligt mycket så vi sitter i varsitt rum och kollar på film. Det kan hända att vi skriker på varandra lite men det går inte så bra från min sida för jag har inte den bästa rösten just nu. 
Sen nyser jag var femte minut och varje gång jag nyser så gråter jag så här sitter jag och lipar och snyter mig 10000000000ggr om dagen och hostar upp mina lungor men vafan jag mår ju jätte bra!
 
Här har ni en bild på hur jag INTE ser ut idag i alla fall

Åh vänta här är jag ju!
Lika snygg som alltid!
Ne men serröst jag hoppas ni har det mycke bättre än jag!

Och en sak till! Vad i hela världen har jag läsare för!?! Jag har inte bloggat sen mars! Wtf! Men jaja tycker ni det är kul att läsa samma inlägg om och om igen så varsågod! Här har ni ett till att läsa i några månader till.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0