Heeeeeeej

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Jag är trött men kan/vill inte sova så jag håller mig vaken, en dygning kanske?
 
Idag har jag shoppat med mammsen. vi skulle köpa skor men det blev i stället ett par militärfargade byxor, en shorta och en gosig stickad tröja. Behöver verkligen skor men jag klagar inte på det andra jag hittade! 
Och eftersom mamma ska gå in i varenda inredningsaffär och vara inne i varje läänge så fick jag stressäta pizza och sen åka och jobba och där blev det lite panik när min kompis ramlade av hennes häst och hästen kommer hem utan henne... Hon skrämde livet ur mig och jag hoppas att jag lyckades övertala dom att åka till sjukhuset för hon såg inte ut att må så jätte bra. Hon svimmade av i några sekunder och har antagligen hjärnskakning. Får höra hur det är med henne imorgon.
 
Nu ska jag se om jag kan hitta något kul att göra i detta hus.
 
Ha det!
 
Hahah jag dör! jag var bara tvungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0