Tjingeling badring!

Nu är jag så jävla trött på att vara sjuk! Tredje dagen i rad som jag inte har kunnat göra någonting! Och det är så himla roligt att min feber bestämde sig för att stanna längre och höja sig lite! Och jag har serriöst inga filmer kvar att titta på! Jag har tittat på så mycket film och jag är så trött på det att jag vill hoppa in i filmerna och slå ner alla karaktärerna! Nu tänker jag inte vara sjuk mer och med eller utan feber ska jag till skolan imon! 
För att må lite bättre och känna mig lite freschare i alla fall sitter jag nu i fotbad som vibrerar (Ganska obehagligt men kul) ansikts mask och hårinpackning och ska måla naglarna. Nu är det dags att bli frisk!
 
Ibland undrar jag vafan det är som pågår i min hjärna! Jag har drömt sånna sjukt konstiga drömmar dom senaste två dagarna. Dom har innehållit bland annat Zac Eftron som rider på shettisar, dvärjar som springer runt och äter upp barn, min mamma och pappa som super med min kompisar och försöker supa mig under bordet, bussar som ser ut som stora hus inuti men små mini bussar på utsidan, westlife som bor hemma hos oss. Ibland undrar man...

Så här kul har jag idag! ↓↓
 
Har ni inte sett Dispicable me så gör det för dom här är underbara!
 
Lika rolig varje gång!
Oh yes i do!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0