Camden Market, parken och biblioteket

I lördags var jag som sagt ute med Micha och vi hade jätte kul! Det är otroligt vad mycket den tjejen har gjort för att bara vara 22 år! Hon öppnade upp sig för mig och berättade hela sin livshistoria. Jag satt typ och gapade hela tiden. 
 
Igår var jag med Emelie och Ida på Camden Market. Det fanns jätte mycket fina saker och en hel del konstiga saker. Jag kom i alla fall hem med en tröja.
 
 
 
 
 
 
 
Cyberdog var ett spännande ställe. Tydligen ett jätte populärt ställe och vi stod i kö för att komma in. Inne i affären stod det tjejer på "balkonger" eller vad man nu ska kalla det och dansade. Dom sålde jätte mycket konstiga kläder i neon färgen. Dom hade en del coolar saker också. Tyvärr fick man inte ta några bilder där inne. 
 
När jag kom hem gick jag ut och sprang och det var första gången jag varit ute och sprungit när det varit mörk så ja visste inte riktigt vart jag skulle springa. För jag ville inte direkt springa i skogen när det var mörkt. Jag sprang på "the main road" och sedan sprang jag ner på någon annan gata och tänkte kolla vart jag hamnade. Tillslut kom jag till ett ställe som jag och micha hade gått på. Vi hade gått över en bro så jag tog samma bro igen och det var lika högt och läskigt denna gången med. Men jag trotsade min rädsla och stannade och tog ett kort. 
 
 
När jag kom tillbaka igen käkade jag middag med familjen och morfar och hans sambo. Chris hade lagat jätte god kyckling med potatis och morotsmojs och massa annat gott. Och vin så klart eftersom jag håller på att bli alcoholist.
 
 
Dom bjöd också på någon skum efterrätt. Dom kallade det pudding men det var inte det jag förväntade mig. Det smakade skumt och gott på samma gång. 
 
 
Idag var jag först med Emma och William på westfield och köpte en vattentät overall och stövlar till Willam. Sedan tog jag med William till parken och lekte där ett tag sen var vi en stund och lekte i biblioteket. Dom har en jätte mysig barnhörna där. 
Sedan kom Emma och hämtade oss och vi åkte och hämtade Harry på skolan och åkte och köpte donken till barnen. När vi kom hem igen åt vi glass, mös lite framför tvn och sedan var det läggdags för barnen. 
Då gick jag ner och käkade middag och jag kännde mig lite nyttigare än barnen. Jag åt kyckling från igår och gurka och hoppade glassen. Chris tyckte jag var nyttig. Ja någon gång i livet måste jag väll vara det tänkte jag då. 
 
Nu är det snart dags för mig att nana för jag är helt slut.
 
Love Camie
 
Föresten jag hittade lite roliga bilder härom dagen. Sånt här får mig alltid på bra humör!
 
 
Cats are taking over the world.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0