Hej spindel trevligt att träffas men det är dags för dig att gå nu.

Vad gör man när en stor spindel (första spindeln jag har sett sen jag kom hit btw) springer in under sin hylla? Jo man struntar modigt i det och går och lägger sig ändå men kan inte riiiiiktigt stänga ögonen helt för den kan ju attackera en. 
Så man väljer att blogga istället. 
 
Mina två senaste dagar har sett lika dana ut. Först jobb på oxfam 10-17:30 inklusive goa luncher med min nya jobb partner Georgia. Hon har ställt in sig på helt på att lära mig allt om den Engelska kulturen så idag tvingade hon mig att äta sausage rolls. Det var mig en unik sak att äta. Jag kan inte säga att det var gott men det var inte äckligt heller. 
 
 
Jag har märkt att man hittar väldigt mycket intressanta saker när man jobbar i en donation bokaffär. Det är många som donerar mycket fina saker som är värda ganska mycket men en del är väldigt konstiga. T ex:
 
För när man ser denna boken tänker man "ja denna boken verkar jätte bra denna vill jag läsa!"
Eller ne.
 
Och på tal om ingenting hur mycket älskar inte jag costas muggar då!
 
Så fina och juliga♥
 
Så kort sagt ser mina dagar ut så här:
 
En kassa apparat (som alltid ska bråka med mig) kaffe i mysiga muggar, omringad av lugnande böcker och pratglada människor som inte hinner andas mellan orden och som jag lär svära på Svenska. Dom flesta springer numera runt i butiken och säger fan eller helvette och kunderna går lyckligt ovetande runt och fattar ingenting. Jag tycker det är lika kul varje gång. Fast jag väntar bara på den dagen en svensk kommer in i butiken. Det vill jag inte missa!
 
Nu ska jag försöka söka upp min oinbjudna gäst och sedan sova för jag har en hel dag på Oxfan framför mig imorgon också.
 
Love Camie
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0