Utgång, Harry Potter och Linus Andreasson

Jag har omedvetet påbörjat ett Harry Potter maraton. Jag tycker dom filmerna är mysiga och när jag inte har haft något att göra så har jag suttit på en av filmerna. Just nu tittar jag på femman. Hoppade som vanligt över tvåan för den tycker jag inte om. Med den ormfobin jag har känns det onödigt att plåga mig själv med den filmen.
Jag är tydligen ite den ända som kollar på den idag. Hörde att det gick på fyran förut idag;)
 
Jag pratar väldigt mycket om er där hemma och speciellt min bror. Så idag fick jag frågan "du pratar så gott om din bror, hurdan är han?" Eehm ja, hur ska jag lyckas förklara honom på ett bra sätt? Det lät något i stil med: Han är väldigt smart, lite för smart, vet mycket saker, även saker som är helt onödiga, han är lång och smal och ser väldigt bra ut och är bra på precis allt. Ja så man kan väll säga att han är den av oss som fick allt. Och vad fick jag? Jag fick honom, världens bästa bror. 
Jag tror jag gjorde ett rätt bra jobb att förklara honom ändå. Tror jag fick med dom viktigaste delarna.
 
Nu sitter jag med ett dilema. Vad jag ska ha på mig. Ska jag ha klänning eller jeans? Helst hade jag velat ha på mig min onepiece för det är så sjukt kallt ute nu!! Men jag tror inte dom kommer släppa in mig någonstans och jag kommer som en fluffig giraff. Sminket är på i alla fall och håret är färdig fixat. Det är bara kläderna kvar.
 
Love Camie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0