What the fox say?

Började även denna dagen på oxfam bland böcker och spännande människor. Hade en lång konstig diskussion med en ex soldat om hur dålig man måste vara för att misslyckas med att göra te. Vi kom fram till att man måste vara rätt dålig. Det roliga var att efter ett tag så gjorde han te till alla och en tant som brukar vara där hällde ut det och gjorde om det själv. Dog lite! 
 
Efter oxfam gick jag hem och åkte med Emma och William till doktorn. Stackan har fått en virus som inte vill försvinna och han hostar hela tiden. Gör lite ont i hjärtat. Han har nog smittat mig för jag springer också runt och hostar. Men det känns så klart inte lika jobbigt när jag gör det. 
 
När vi kom hem igen gjorde jag en del av first aid provet (supertråkigt!!) sedan var det dags att börja jobba. Jag läste för killarna och eftersom jag glömde lägga tillbaka boken på sin rätta plats tyckte Harry att jag skulle sitta på the naugty step för en time out och tänka på vad jag hade gjort. Så söt så jag dör! Så där satt jag och spelade spel på min telefon en stund tills han hade somnat. Sen käkade jag lite mat och när jag hade slutat jobba tog jag en liten powerwalk/springtur. Passade även på att prata med mamma när jag var ute. 
Asså det är helt sjukt hur mycket rävar det finns i wanstead! Dom är överallt. Idag såg jag 4 stycken när jag var ute!
Häromdagen såg jag en och tänkte "åh gud vilken söt hund jag undrar vart ägaren är. Vänta lite.. DET DÄR ÄR INGEN HUND" Där var det inte frågan om what the fox say, där var det frågan om hur fort Camilla kan springa utan att den biter henne i hälarna. Jag var seriöst två meter ifrån den. Dom är verkligen inte rädda för en. Scary.
 
Imorgon ska jag på intervju på dagiset och jag hoppas verkligen att dom tycker om mig!! Och tänk om dom tycker om mig så mycket att dom till slut börjar betala mig! Det hade varit helt underbart. Men för nu är det bara skönt att ha något kul att göra på dagarna! 
 
Love Camie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0