3,5 timma är väll inte länge?

Hello everybody!!
 
Idag har jag inte gjort så mycket kreativt alls faktiskt.
 
Jag pratade med Elin på skype idag i tre och en halv timma och det var väldigt mysigt! Vi hade en lunch date och vi för varandra sällskap typ. Pratade om allt och inget. Det var länge sen vi pratade så länge och det var riktigt kul! Det var ändå lite som att umgås. Jag tycker väldigt mycket om skype! 
Medan jag pratade med elin kom jag på iden tt göra om min bloggdesign lite mer londonish och lite senare när jag pratade med björn gav jag upp om det för jag kom inte ihåg hur man gör och jag orkade inte riktigt leta upp alla koder och sån där bajs!
Jag skypade med både björn och nisse i kanske en timme eller nått sånt och det var skönt att höra att dom är fortfarande lika efterblivna som dom brukar vara och kan klara sig utan deras "mamma".
 
Lite senare så hjälpte jag nannyn lägga barnen och vi kollade på tv och satt och gämförde sverige med england. Det blev en ganska rolig diskussion. 
 
Jag måste även berätta att jag har fått vänner tro det eller ej!:D Det är två svenska tjejer och den ena ska jag träffa på en fika på lördag och tänkte kolla med den andra imorgon om hon ville haka på. Jag har inte träffade dom face to face än men båda verkar jätte trevliga!!
 
Imorgon ska jag ge mig in till centrala london för att luncha med mommy och hitta till svenska kyrkan och jag måste även köpa vitaminer för det känns som jag håller på att bli förkyld och det vill jag verkligen inte bli nu!! Jag MÅSTE verkligen köpa te också för just nu sitter jag och dricker te som man kan köpa i Sverige som inte är så speciellt gott och det känns väldigt fel!
 
Love Camie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0