A moment of weakness

Idag hämtade charlottes mamma mig på morgonen och vi åkte till Ikea och köpte gosedjur och leksaker. Eftersom jag älskar ikea känndes det lite som jag var hemma i sverige. Vissa saker stod på svenska och dom sålde svensk mat. Jag ville typ lägga mig i en av sängarna och inte gå där ifrån. Underbart!
 
 
 
Sedan åkte vi hem till Charlotte och hennes mamma och käkade lunch och halloween pysslade.
 
 
Jag är sjuktstolt över min spindel kaka!
 
När jag kom hem tog jag en lång varm dusch och fick ett jag vill åka hem moment och grät lite men jag satte på mig en av mina bästa vänners tröja jag snott med mig och gav mig själv ett pepptalk och kom över det. Och om du läser detta Björn tänkte jag meddela att du aldrig kommer få tillbaka den!!
 
 
Love Camie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0