Bio och skogen

Idag har vi varit på bio. Och det roliga var att jag får inte plats i bilen och Charlotte behövde min hjälp idag för det är svårt för henne att se till att två ett åringar ska vara tysta och hålla kolla på harry, så medans dom åkte bil fick jag ta tunnelbanan. Fast jag tycker fortfarande det är kul att åka tunnelbana så det gjorde mig inget.
Och filmen vi såg var:
 
 
Den var jätte bra och jätte rolig! Men jag var så trött att jag fick be Harry att se till så ja inte somnade. Jag var påväg att drifta bort ett par gånger men jag klarade mig.
 
Efter filmen hade vi lovat barnen att vi skulle käka på donken och när vi kom dit insåg vi att det var ett stort misstag. Kön var hur lång som helst och jag stod med barnen medan Charlotte krigade för att få hjälp. Men vet ni vad det roliga är? Det gick fortare för henne än vad det gör när det är två personer på donken i kållered. Jag som är van vid kållered fart blev helt chockad över hur snabbt hon var tillbaka. 
 
När dom hade åkt hem tog jag en liten tur inne på forever 21. Jag köpte inget men jag njöt av att jag faktiskt kan gå in på forever 21 och bara gå runt. 
Sen tog jag tunnelbanan hem igen och mötte upp marvel tjejen och gick på en promenad med henne i wanstead. Vi försökte hitta den där förbannade skogen alla pratar om men jag aldrig har sett. Och jag tyckte det lät super bra med en skog i närheten som jag kan springa i men jag har inte sett någon skog. Vi frågade om vägen till skogen och den låg jätte nära där jag bor. Och den är jätte mysig! 
 
 
Sen när jag kom hem och skulle göra te så såg jag deras shoppinglista. Dom har nämnligen upptäkt att jag dricker väldigt mycket mjölk och här dricker man inte mjölk. Man har det i te och kaffe och i flingor men man dicker det inte bara så där ur ett glas som vi gör hemma. Så när jag kom hem såg jag det här:
 
Jag stod och skratta lite för mig själv där ett tag.
 
Nu har jag satt på mig min giraff onepiece och är redo för att jobba.
 
Love Camie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0