Blod svett och tårar?

Inte så mycket blod och inte så mycket svett men väldigt mycket tårar!

Igår blev jag utkörd ur huset kl tre så jag åkte hem till Amanda som gjorde jätte god middag till mig och och så gjorde vi iordning oss och sen gick vi hem till mig och då hade världens bästa bror ordnat en överrasknings fest till mig. Jag trodde inte jag skulle bli så överraskad eftersom jag visste att det skulle vara men när jag kommer in i huset så står det ett gäng där lite randomly och jag kramar om alla. Men sen så springer ett större gäng ut från mitt rum och det kan jag säga var jag inte beredd på!

Jag är så fruktansvärt glad att så många var där och jag är verkligen så fruktansvärt lyckligt över att jag har så många underbara människor i mitt liv! Det finns inte ord att ens börja beskriva hur tacksam jag är!

Jag sa hejdå till pappa igår och mina hundar och alla som var på festen och det var svårare än jag väntat mig. Det blev några tårar.

Idag har jag sagt hejdå till farmor farfar och mormor och packat färdigt. Kajsa fick ta emot min panik dom satt och tittade på.

Nu har jag precis pussat på min häst och fällt några fler tårar.

Till sist vill jag säga idag att jag kommer sakna alla och att jag älskar er väldigt mycket!

Love Camie








Kommentarer
Postat av: therese

ååh du kommer ha det så braa!! väntar med spänning på första inlägget om hur allt är osv! LOVE <3

2013-10-13 @ 22:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0