Dekorationer och dinkar.

Igår började dagen i panik. Jag skulle åka med Charlotte (nannyn) till tesco och köpa halloween dekorationber och hämta ut pojkarnas kostymer för helloween. Jag försov mig och charlotte väkte mig när det var 15 min tills vi skulle åka så jag kastade mig upp ur sängen och slängde på mig kläder och tryckte ner en torr macka i halsen och klunkade mitt kaffe kokhett. 
 
Inne i affären där vi hämtade kostymerna hade dom en super söt lekplats med ett litet slott och en liten väderkvarn.
 
 
Och gissa vad som låg bredvid den affären!
IKEA!!
 
 
Sedan åkte vi hem till charlotte och dekorerade hennes hus för halloween, käkade lunch och lekte lite.
 
 
När vi kom hem lagade vi mat till barnen och lite senare medans Mommy och harry hämta mat till oss passade jag lilla William och vi myste i soffan och kollade på toy story för 1000 gången.
 
Efter maten bestämmde Emma (mommy) att vi skulle gå ut ta "en" drink. Jag hann knappt dricka upp det jag hade innan jag fick en ny. Det var jätte trevligt och Emma är verkligen super snäll!! 
Vi pratade om allt möljigt som t ex kärlek, vänskap, framtiden, varför jag ville komma till england och massa annat och det var jätte kul! Efter ett tag kom även Emmas syster och hon verkar hur skön som helst. Hon tyckte att vi skulle gå ut någon annan dag själva. 
 
 

Idag har jag varit inne i London och träffat en italiensk kille och vi gick på en promanad och jag köpte ett stort fint leopardfärjat paraply.
 
 
Nu ska jag börja göra mig iordning för jag ska träffa den svenska tjejen jag träffade i kyrkan på middag och sedan ska vi hitta ett bra ställe och ta en drink!
 
Love Camie
 
Idag är första dagen jag vågade läsa den här på riktigt och jag vill bara säga att jag älskar min mamma och min familj så himla mycket! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0