Good night

Okej idag efter jag tagit mitt bad och bloggat så lekte vi mest och kollade på tv. Jag försökte ta reda på om svenska kyrkan har några roliga aktiviteter. Dom hade en ungdomsgrupp på onsdager men tyvärr är det samma tid som mina arbetspass börjar... det är väldigt tråkigt men jag hade tänkt gå på öppet hus där nästa tisdag och dricka riktigt gott svenskt kaffe och se om dom gör andra roliga saker.
 
Lite senare skulle jag och nannyn läga barnen så jag gick upp och läste för 4 åringen och sen kom nannyn upp med 1 åringen. Allt gick jätte bra och dom somnade snabbt och smidigt. Tills mommy kom hem kollade jag och nannyn på 2 and 1/2 men. Sedan fixade vi mitt kontantkort för det har varit strul med det och det har inte funkat men nu funkar det jätte bra men jag har tyvärr inget internet så jag kan bara nås från sverige när jag är i huset och har wifi. 
 
Nu ska jag sätta på en meningslös film och försöka sova.
 
Jag måste bara få tillägga hur glad jag är att jag har så många läsare. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle ha så mång jag faktiskt har. Det är så himla kul att så många är intresserade. Thank you!!
 
Love Camie

Kommentarer
Postat av: Mats Andreasson

Hallå Camilla. Nu blir du nog förvånad att jag hittat ut bland sociala medier......nån gång måste bli den första. Riktigt kul att läsa vad du gör. Härligt att du verkar trivas. Behöver du hjälp med tolkning av svåra engelska ord så kan jag tre,fyra stycken. Bara att höra av dig :-). Ha det gott. Kram Uddevallafarbron

2013-10-15 @ 00:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0