Grön färg och klistermärken

Denna dagen började med rostat bröd och äckligt kaffe. 
Sedan åkte jag Nannyn och 1 åringen till ett ställe där man kunde pyssla med olika saker och man kunde måla och leka med olika sorters mat. Idag t ex kunde man leka med flingor och spagetti. Förra gången hade det varit massa olika grönsaker pch frukter. 
Det var jätte mycket barn där och det ar lite kaotiskt men barnen tyckte verkligen det var jätte roligt!
Efter det åkte vi och åt lunch. Detta åt jag:
 
 
 
Sen åkte vi hem och lät barnen sova middag. 
Medans dom gjorde det passade jag på att skypa med min fina Kajsa! Jag saknar henne lite gran skulle man kunna säga! 
 
När Nannyn åkte och hämtade 4 åringen passade jag på att ta en promenad. Jag tappade så klart bort mig för ett litet tag (jag har fått mammas lokalsinne) men hittade rätt ganska snabbt. 
Det kryllade av barn och tonåringar i skoluniformer och det gick runt folk som sjöng högt och falskt och gulliga hus överallt och bilar som tutar och kör för fort och då kännde jag verkligen att nu är jag i London! Jag kunde inte sluta le!
 
 
 
 
När jag kom tillbaka gjorde vi middag till barnen och gjorde 4 åringens läxor och badade dom. Sedan kollade vi lite på nikelodeon och sedan så var det dax för dom att sova. Dom är verkligen så himla snälla och det är inte problem med något. Detta kommer bli ett lätt år tror jag med så snälla barn. 
Efter det käkade jag lite middag och sedan kollade jag på tv med nannyn en stund.
 
Det var så roligt jag skulle ringa linus på skype och så fick jag prata med halva släkten! Farmor fyller år idag så han var på släktkalas. Jag blev lite förvånad när farmor kom upp på skärmen! 
Jag skypade även en stund med mina älskade föräldrar och min lille valp fick vara med i ett litet hörn. 
Jag har skypat väldigt mycket idag för jag skypade precis med min älskade Anna också! Gud välsigne skype säger jag bara!
 
Jag hoppas alla ni där hemma har det bra men nu ska jag somna till big bang!!
 
Love Camie
 
Så här ser huset ut om ni ville veta:
 
 
Och så här ser gatan ut där jag bor:
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0