I am greatful for my pain

Vill ni veta vad en av dom bästa sakerna som har hänt mig sen jag kom hit? 
När jag fortfarande var hemma kändes det som jag var fast i samma rutt hela tiden. Jag gjorde aldrig något nytt och det var samma hela tiden vilket tillslut gjorde mig uttråkad. Jag kunde till och med bli irreterad på människorna omkring mig för att dom ville göra samma hela tiden och inte hitta på något nytt.
 
Så det bästa som har hänt mig sen jag kom hit är faktiskt saknad. I början var det väldigt jobbigt och jag saknade alla jätte mycket (tro mig inte fel det gör jag fortfarande). Men tack vare saknad så har jag faktiskt insett hur bra jag faktiskt har haft det. Jag har världens bästa vänner och världens bästa familj! Och det får mig att ångra varje gång jag har klagat på att vi gör samma hela tiden, varje gång jag har sagt att vi inte gör något kul. Jag ångrar också varje kram jag har nekat från min mamma och att jag inte har tagit mig tillräckligt med tid att vara med min familj.'
Jag är så fruktansvärt tacksam över att jag har åkt och att jag känner så här (trots att det är jobbigt) för om jag hade varit hemma fortfarande så hade jag förmodligen fortfarande varit irreterad och sprungit iväg från min mammas kramar och jag hade förmodligen inte lär mig hur mycket allt det här faktiskt beryder. 
 
Så med det ville jag bara säga att jag älskar er och jag är så glad att jag har alla er och jag saknar er♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0