London dag ett och halva dag två

Tjena tjena mitt bena!
 
Efter ett svårt heldå på landvetter och en tråkig flygresa senare hamnade jag i London. Där blev jag uppmött av min nya familj. På vägen till huset tog dom en väldig omväg för och visa mig bra ställen att gå till och roliga museer och bra resturanger. 
 
Efter en lång bilresa till huset dumpade vi av mina väskor och jag fick se huset sen åt vi lunch och vi åt någon slags paj och vitlöksbröd. Sen tog daddy med mig till affären och storhandlade med båda barnen medans mommy jobbade. 
 
När vi kom hem igen packade jag upp alla mina saker och gjorde iordning mitt nya rum. Jag har inte så mycket rum att lägga mina saker på och min byrå är ganka liten men den räckte till det hade hade med mig och jag får göra det bästa av det jag har ;)
 
Lite senare hjälpte jag Mommy att laga mat och jag var med och hjälpte 4 åringen med sina läxor. 
 
På kvällen kom morfar på besök och han åt middag med oss. Men jag gick och la mig ganska tidigt och skypade med mamma och linus och sedan försökte jag sova. 
 
Idag gick jag upp vid sju och åt frukost och kollade på toystory med 1 åringen och träffade Nannyn. Hon är verkligen jätte snäll vilket fick mig att känna mig lite bättre till mods. 
Jag åkte med daddy och lämnade harry på skolan. Det känndes som jag var i en engelsk film. En privatskola byggd i tegel och alla sprang runt i skoluniform. Det enda jag kunde tänka var "så typiskt engelskt".
Sedan har jag spenderat dagen med nannyn, 1 åringen och andra nannys (bland annat nannyns mamma) och deras barn på ett lekställe som liknar djungelrummet på freeport.
 
Efter det släppte nannyn av mig hemma för att åka och hämta 4 åringen på skolan och då tog jag ett varmt bad vilket var väldigt skönt eftersom jag har gått och frösit hela dagen. Det känns som engelsmän har det väldigt kallt innomhus. 
 
Jag passade även på att läsa bibeln om mina vänner och några av er är rätt sjuka! Men jag älskar er ändå!!
 
Miss you all!
 
Love Camie
 
 
Det första och enda jag har köpt i england än så länge är en cola... 
 
 

Kommentarer
Postat av: therese

Åh hoppas dom är snälla och goa mot dig! Vad spännande! (Jag lovar jag ska inte lommentera alla inlägg. Men jag kommer läsa dom :D)
Love <3

Svar: Du får jätte gärna komentera! Då vet jag att du lever!:D Miss you<3
Camilla

2013-10-14 @ 18:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0