Piccadilly och Oxford street

Igår åkte jag in till piccadilly circus för att käka med Michaela, Eva och Peter. Det var en super bra ide tyckte jag och kastade mig på tunnelbanan men när jag kom till piccadilly känndes det dumt när jag stod där själv och inte kunde nå Michaela. Men jag fick ringa henne ändå trots att det var jätte dyrt så till slut hittade vi varandra. 
Vi gick och käkde thaimat och tog en öl! Det var verligen superkul att träffa dom och jag fick många goa skratt!
 
Idag gick jag upp tidigt och åkte till simhallen med mommy, grandpa, 1 åringen och 4 åringen. Jag och mommy turades om att leka med 1 åringen och träningssimma medans grandpa simmade med 4 åringen. Jag var helt slut efteråt. Min kropp är inte van vid att användas på det sättet. Ridmuskler har jag och springa kan jag men simma är jobbigt asså! Med det var gött!
 
Sedan åkte jag hem och gjorde mig iordning för att åka till Big ben för att möta upp två andra svenska tjejer för lunch och shopping. 
 
 
Först gick vi och käkade och sedan tog vi tunnelbanan till oxford street. Vi var på primark, forever21, Disney affären och så klart var vi på:
 
 
 
Man kunde välja fritt bland alla bodymist, bodylotion och bodyscrub etc och köpa 5 st för bara 30 pund. Ni kan tänka er att jag gick loss där inne! Detta kom jag hem med från secret:
 
 
Jag köpte även underkläder men inte från secret utan från primark:
 
 
När vi hade gått på oxford street i lite drygt 4 timmar var vi rätt trötta och drog oss hemmåt.
Väl hemma käkade jag lite middag, skypade med mamma och just nu skypar jag med världens bästa gäng som jag saknar jätte mycket! 
 
Här har ni två bilder inne i disneyaffären också:)
 
 
Love Camie
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0